|
ЕПОХА ПРАВИТЕЛІВ |
|
Номінант конкурсу Українського фестивалю настільних ігор, 2011:
Краще художнє оформлення гри
PnP: все необхідне для гри на двох (Паладини VS Варвари).
Правила гри.
«Лицарі та маги, які вступили в новий світ через магічні портали, дуже швидко освоїли нові землі й витиснули в джунглі народ сонцепоклонників, що панував у цих землях до їхнього приходу. Номади, які населяли пустелі півдня, були дуже нечисленні, щоб являти яку-небудь загрозу для нового царства, а східні варвари – розрізненими й зацікавленими більше міжусобною боротьбою, ніж прибульцями магічних порталів. Здавалося для нового царства наступила золота доба, але хмари тільки загусали...
Спочатку верховного магу природи Віторіусу було викрито в захопленні забороненою магією некромантії, після чого він втік у пустелю, де завдяки солодким обіцянкам безсмертя й влади згуртував навколо себе народ номадів.
Потім Роал-Воїн об'єднав під своїм командуванням більшість племен сходу, у той час як на заході народ сонцепоклонників був майже готовий до втілення своєї помсти.
Але головний удар простромив саме серце королівства – помер легендарний король, який вірою й правдою служив своїм людям протягом десятиліть. Почався розкол. Лідер паладинів магістр Алістер відкрито виступив проти магів, які останні роки оточували короля, і громадянська війна запалила міста нового царства. Землі прибульців магічних порталів розділилися на дві частини. Більша частина була скорена численними лицарями дисциплінованих і не терплячих інакомислення паладинів. Куди менше залишилося за мудрими магами, які відгородили себе елементалями природи, повітря й вогню, які не знали страху й болю.
Почалася епоха правителів...»
|
По своїй суті "Епоха правителів" є військовою стратегією. Але гра не зводиться лише до воєнних дій. Важлива частина гри - це зведення будівель, яких у грі передбачено 26 найменувань (столиця, 15 загальних споруд, по дві особливі споруди для кожного царства). Завдяки будівлям гравці поряд з розвитком військової сфери також можуть примножити своє багатство та/або славу.
На першому етапі гри в еру "Розквіту царств" кожний із гравців поступово отримує по чотири бонуси, які є специфічними для його царства. На другому етапі в еру "Кінця часів" розігруються загальні для всіх події. Ці два етапи складають основну частину гри, під час якої гравці віддають різноманітні накази й ведуть боротьбу. На останньому етапі в еру "Долі" підраховуються переможні очки й розігруються штрафи між найбільш пасивними гравцями.
Важливо відзначити й те, що гральна кість не застосовується під час боїв, тому "жахливого" рандому можна не боятися ;)
|
Скільки? |
Кількість гравців |
від 2 до 5 (оптимально від 2 до 4) |
Вік |
від 12 років |
Вивчення правил |
30 хвилин |
Час партії |
по 30 хвилин на одного гравця |
Склад гри (орієнтовно): |
5 позначень правителів |
Карти (90) |
20 карт бонусів царств |
45 військових карт |
15 карт кінца часів |
5 карт судьби |
5 карт флагів |
Токени (больше 300) |
5 комплектів по 10 токенів наказів для кожного царства |
5 комплектів по 33 токени будівель для кажного царства |
набір токенів воїнів для кожного царства (від 17 токенів для варварів до 24 токенів для некромантів і мудреців) |
40 токенів золота |
10 токенів повстання |
інші токени (більше 70) |
шестигранна гральна кість |
два двусторонных ігрових поля |
правила гри |
Особливості ігрового процесу (for geek only): |
Геймплей |
помірний фактор випадковості, мала кількість переговорів, відсутність блефу, низький даунтайм, середній ступінь взаємодії між гравцями, відсутність кінгмейкингу |
Тематичність |
тематична у фентезійному сетінгу |
"Напряги" |
рівень розумових зусиль - вище середнього, вимоги до кількості вільного часу і розміру ігрового простору - вище среднього |
Ключові слова |
фентезі, стратегія |
Намагаємося з'ясувати хто сильніший: варвари чи солнцепоклонники... в результаті вийшло 13:13 з перемогою солнцепоклонників по додатковому параметру |
|
Новини із категорії "Епоха правителів"