|
АЛЬФА ЦЕНТАВРА |
|
Правила гри.
«2728 рік. Найсучасніші наукові технології існують поряд з екологічною катастрофою, нестачею ресурсів і постійними війнами. Планета Земля відраховує свої останні десятиліття, а людство розділене на чотири протиборчі наддержави: Російсько-китайську імперію, Українську Європію, Американо-японський союз і Латино-африканську конфедерацію. Залишки демократії доживають свої дні на території Африки, але це вже неважливо. Останні сили світових урядів кинуті аж ніяк не на збереження демократії, а на створення космічних експедицій в область сузір'я Альфа Центавра, де виявлене все необхідне для створення нових поселень людей. Ви один з тих, хто стане на чолі однієї з експедицій і зробить все можливі й неможливе для того, щоб нащадки пам'ятали вас, як людину, яка не тільки заснувала новий дім для однієї з наддержав забутого минулого, але й зробила її наймогутнішою».
|
Це швидка гра, де перемагає найбільш хитрий і розважливий гравець. У кожному раунді всі гравці мають по сім карт, п'ять з яких вони повинні розіграти. Оскільки під час розіграшу карт видні тільки їх «сорочки» (фактично тип карт - тераформації або події), остільки гравці повинні розгадати плани інших гравців і при цьому заплутати їх щодо своїх. Крім того важливим є грамотний таймінг, що пов'язане з необхідністю правильного розподілу сил під час гри - мало імовірно, що який-небудь гравець зможе виграти всі раунди гри. Тому необхідно правильно обирати раунди, у яких гравець хоче перемогти й у яких він хоче перечекати й накопичити сили.
|
Скільки? |
Кількість гравців |
від 2 до 4 (оптимально 3 або 4) |
Вік |
від 12 років |
Вивчення правил |
10 хвилин |
Час партії |
від 20 до 40 хвилин |
Склад гри: |
Карти |
72 карти тераформації (по 18 для кожного гравця) |
68 карт подій (по 17 для кожного гравця) |
36 карт флагів (по 9 для кожного гравця) |
правила гри |
Особливості ігрового процесу (for geek only): |
Геймплей |
низький фактор випадковості, відсутність переговорів, висока важливість блефу, низький даунтайм, висока взаємодія між гравцями, відсутність кінгмейкингу |
Тематичність |
абстрактна в космічному сетінгу |
"Напряги" |
рівень розумових зусиль вище середнього, помірні вимоги до кількості свободного часу і розміру ігрового простору |
Ключові слова |
блеф, таймінг |
Фото ігрового процесу— ітоговий підрахунок очків. Ціна питання — вихід у фінал. |
|
Новини з категорії "Альфа Центавра"